tiistai 4. lokakuuta 2016

Pitkästä aikaa

Kirjoitan ekaa kertaa kännykällä blogia, joten katotaan mitä tästä tulee :)
Vähän on ollut vaikeuksia löytää aikaa päivitellä kuulumisia. Päivät menee liian nopeasti ja aina tulee joku este, ettei ehdikkään kirjoittaa. Ehkä saan tämän kirjoituksen kirjoitettua rauhassa loppuun.

Mulle kuuluu hyvää. Oon jaksanut lenkkeillä päivittäin ja se on mulle tosi iso edistysaskel. Välillä menee jopa kaksi pidempää lenkkiä päivässä :) Nautin siitä, että ei kolota joka paikkaa ja huomaa kunnon kasvavan pikkuhiljaa. Nää syksykelit on ihan loistavia lenkkikelejä! Pikkuneidin kanssa on mukava mennä metsässä ja sopivasti lisätreeniä äitille, kun tyttö on kantorepussa tai jos lykkii vaunuja! Salille mä myös kaipaisin, mutta se saa vielä odottaa vähän aikaa. Jospa talvella sinne uskaltaisin :)



Koska edelleen imetän, varsinaisella laihdutuskuurilla en ole. En halua vaarantaa maidontuloa, joten kunnon dieetti joutuu vielä odottamaan, toivottavasti ensi kevääseen. Jotain olen kuitenkin oppinut ja tehnyt oikein, sillä paino tippuu tasaisesti n. 200-400g viikossa. Turhauttavan hidasta, mutta ei tuon enempää saisikaan tippua. Herkkuja tulee syötyä vieläkin liikaa, mutta kokoajan niitäkin menee vähemmän. Yritän olla ruoskimatta itseäni liikaa. Päivä kerrallaan :)

Tää oli nyt tämmöinen pikapäivitys kuulumisita ja yritän vähän tsempata tän kirjoittamisen kanssa! Paljon ois kaikkea asiaa mm. siitä kun puntari olikin rikki. Palaan niihin myöhemmin!

<3 Pikkusisko

1 kommentti: