maanantai 13. kesäkuuta 2016

Hän on täällä!

Kyllä! Meidän pienen pieni prinsessa on täällä. 27.5. tuo pieni suuri ihme syntyi ja laittoi mun pasmat sekaisin. Kuukauden liian aikaisin, mutta tyttö voi hyvin ja kasvaa kovaa vauhtia! 

Kaikki kävi niin äkkiä, joten mun sokerilakko ei alkanut ihan heti vauvan synnyttyä. Nyt tänään se kuitenkin alkoi. Vihdoin. Aloitettiin tämä miehen kanssa yhdessä, joten onnistuminen on edes hitusen todennäköisempää. En vielä ehkä siltikään löisi vetoa mun onnistumisen puolesta. Yritys on kyllä todella kova! 

Olen hiljalleen aloittanut myös lenkkeilyn. Mun kunto on ihan nollassa ja puuskutan pienessäkin ylämäessä, mutta hiljaa hyvä tulee. Jokainen lenkki kasvattaa kuntoa. Pohjalta ei ole suunta, kun ylöspäin!! Selkä on yllättävän hyvässä kunnossa. Kivut jäi synnytyssaliin, mitä ihmettelen suuresti. Toki selkälihakset on surkastunut olemattomiin, mutta kyllä nekin siitä hiljakseen vahvistuu. 

Tämä oli nyt tämmöinen pikapäivitys siitä missä mennään. Tästä tämä kaikki taas alkaa. Pitäkää peukkuja :D 

<3 Pikkusisko

3 kommenttia: