maanantai 27. kesäkuuta 2016

Juhannus

Juhannus ei oo mikään mun lempparijuhla, mutta yleensä juhannuksena on oikein mukavaa! Tänä vuonna keskikesänjuhlaa vietettiin niin ihanissa keleissä, että eihän tästä voi olla nautimatta! Mulla ei oo mitään perinteitä juhannukseen liittyen, joten ei ole mitään semmoista jota on pakko tehdä. Vietin perhejuhannusta, ensiksi oman perheen kanssa ja sitten poikaystävän perheen kanssa. Saunoin, uin, paistoin (ja söin) lettuja, kattelin kokkoa ja valvoin myöhään ja nautin valoisasta kesäyöstä. Lenkillä en käynyt, mutta en oo syönytkään ihan hirveen huonosti! Hyvä minä!





Mökkielämä on ihanaa! Perjantai-iltaa vietimme poikaystävän vanhempien mökillä. Toivottavasti mullakin olis joskus tulevaisuudessa oma mökki, jonne saisi mennä rentoutumaan. Toistaseks pitää mennä muiden mökeille.

Sunnuntaina siskon ja siskontytön kanssa lähdettiin harrastamaan penkkiurheilua paikalliselle yleisurheilukentälle. Täällä oli Juhannuskisat ja oli niin mukava ilma, joten lähdettiin sinne. Reippailtiin heltessä muutaman kilemetrin matka kävelleen. Pientä läskikriisiä meinasi iskeä, kun ohi käveli hyväkroppaisia urheilijoita, mitä pienimmissä shortseissa ja topeissa... Noh, ei annettu sen lannistaa! Saatiin hirvee tsemppi taas päälle :D





Nyt pitäisi suunnata kohti työmaata! Olen kyllä jo ihan loman tarpeessa, mutta vielä pitäisi kuukausi kärvistellä. Joko muut olette lomalla tai loman viettäneet?

Mukavaa maanantaita ja uutta viikkoa :)

-Isosisko







2 kommenttia:

  1. Mökkeily on vaan niin parasta! Minä olen ollut jo kesäkuun alusta lomalla, ja töihin paluu odottaa heinäkuun lopulla. Loppurutistus töihin vaan! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillähän on sitten läpsystä vaihto tuon loman suhteen :) Mielelläni oon elokuussa lomalla kun tulee olympialaiset, joita tykkään seurata. Mutta pitkä aikahan sitä on odottaa :) Mukavaa ja aurinkoista loman jatkoa! :)

      Poista