tiistai 5. heinäkuuta 2016

Operaatio raskauskilot

Täällä sitä vielä ollaan. Meidän arki on muuttunut kerta heitolla ja vähän on vaikea löytää aikaa kirjottaa, mutta kyllä tämä tästä.

Raskaus jätti muhun kaikkiaan 18kg. Ottaen huomioon, että tyttö syntyi kuukauden etukäteen, niin onhan tuo ihan kunnioitettava luku. Sitä kuitenkaan on turha  enää tässä vaiheessa itkeä. Vähän kuitenkin itkettää. Ne on lähtenyt putomaan aika hyvin. Kiitos imetyksen <3 Kiloja on tällä hetkellä enää jäljellä 5. Niin siis raskauskiloja. Pudotettavaa kyllä löytyy sitten huomattavan paljon enemmän. Gröhöm.



Ruokailut on edelleen ihan retuperällä. Mua ei oikein huvita tehdä ruokaa, joten me syödään aina kaikkea nopeeta. Harvemmin se on mitään todella terveellistä. Olen kuitenkin aloittanut vaunulenkit ja nautin niistä todella paljon. Yleensä kävelen 4-8km päivässä, mikä mun mielestä on todella hyvin. Ottaen huomioon etten liikkunnut koko raskausaikana juuri ollenkaan. Onneksi tuo tyttö viihtyy vaunuissa hyvin, joten senkin takia tulee käveltyä paljon.

Herkut maistuu..

Tämä on petollista, kun kilot tippuu itsestään, koska ei mun ole tarkoitus imettää loppuelämää. Hormoonit tasaantuu, niin äkkiä loppuu kilojenkin tippuminen. Sitten niitä rupeaa tulemaan korkojen kera. Mahtavaa. Sen tietää, mitä terveellinen ruoka on, mutta miksi se on niin vaikea lapata siihen lautaselle ja pistää poskeen. Moni terveellinen ruoka on hyvää, mutta silti sitä valitsee sen pakastepizzan. Miksi? Kyllä sitä ihminen voi olla tyhmä. 



Läskeistäni huolimatta. En voisi tällä hetkellä olla onnellisempi. Elän elämäni parasta aikaa, joten olen itselleni armollinen. En ruoski itseäni. Toki, ei mulla syksyksi ole vaatteita, jos en saa näitä kiloja pois, mutta kuljen sitten jätesäkissä :D Tosin hiukan kyllä ahdistaa ajatus syksyn vauvauinnista ja näitten läskien tunkemisesta julkisilla paikoilla uimapukuun! Ehkä mä sittenkin vähän ruoskin itseäni :D

Ihanaa viikkoa kaikille!

<3 Pikkusisko

3 kommenttia:

  1. Ihanaa vauva-arkea teille! ❤️

    VastaaPoista
  2. Eipä se itsensä ruoskiminen ja haukkuminen johda mihinkään. Rakastamalla itseäsi ja kehoasi, sekä nauttimalla elämästäsi saat parhaat ja pysyvimmät tulokset aikaiseksi! Ihanaa vauva-aikaa ja jaksamisia mahdollisiin pitkiin öihin !

    VastaaPoista