tiistai 13. syyskuuta 2016

Liian läski balleriina

Monta kertaa kesän aikana aloin kirjottamaan tänne blogiin, mutta aina se tyssäs siihen, että en halunnut valittaa siitä, miten olen laiska ja aikaansaamaton ja rakastan syömistä :D Joten en sitten kirjoittanut.

Nyt on syksy ja taas on hyvä mahdollisuus aloittaa alusta. Kiloja on kertynyt tasaiseen tahtiin mukava määrä, joten on hyvä tilanne mistä lähteä niitä karistamaan :D Nyt mulla on jostain syystä taas ihan kauhee motivaatiopiikki päällä! Kaalikeittoainekset on kotona odottamassa, jäätelöt on pakastimesta syöty pois, jottei heikkona hetkenä ratkea... Eilen siskon kans puhuttiin, että semmonen 30-40 kiloa ois hyvä saada pois, mut aattelin lähteä nyt aluksi tiputtamaan sitä vitosta :)

Mutta tämän postauksen otsikkoon. Harrastin alakouluikäisenä balettia. Se oli ihanaa! Olin siinä hyvä, koska olin pieni, siro ja notkea. Enää en ole pieni enkä siro, mutta suhteellisen notkea edelleen :) Meidän kylällä kansalaisopisto on jo monta vuotta järjestänyt aikuisten balettikoulua, joka on tarkoitettu myös ihan aloittelijoille. Jokunen vuosi sitten sen kurssin huomasin ja päätin, että sitten kun oon vähän hoikempi, niin ehdottomasti lähden sinne! Vuodet kului ja kilot kertyi. Tänä syksynä jälleen kerran se kurssi kansalaisopiston ohjelmistossa on ja tällä kertaa MINÄ ILMOITTAUDUIN! Mitä sitten jos on läski balleriina? Tuskin kovin nätiltä siellä näytän, mutta nyt tuntuu siltä, että en välitä. Saa nähdä mikä on fiilis torstai-iltana... Mutta jännityksellä odotan! Toivottavasti se on yhtä kivaa kuin muistikuvissani :)

Joku ehkä muistaa, että mulla on kotona kanoja. Tänä kesänä mun kanat ilokseni päätti lisääntyä ja parveeni kuoriutui 7 pikkuiista söpöä tipua! Enää ne ei oo kovin pieniä, mutta aivan ihania!




Eikö oo söpöjä?! Jos joku keski-suomessa on vailla maatiaiskukkoa, niin täällä niitä kasvaa ja myöhemmin syksyllä olisi joutilaana ;) 

Oikein mukavaa ja aurinkoista syyskuun jatkoa! Kirjoittelen fiiliksistä ekan balettitunnin jälkeen :)

-Isosisko

2 kommenttia:

  1. Hih! Minäkin ilmoittauduin saman lajin kurssille tänä syksynä (vuosien tauon jälkeen) Haasteena on seistä joka viikko sen ison peilin edessä ja kehua itseäni pään sisällä. Näytänpä nätiltä (vaikka mikä makkara roikkuu trikoiden reunan yli) ja näyttääpä liikkeet näteiltä (vaikka kuinka kompastuisin jalkohini) vaikka mikä olisi, mä opettelen tykkäämään itsestäni enempi ja enempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen oli eka tunti; edellisestä kerrasta ehkä 20 vuotta. Vaikka näytin varmasti ihan vääränlaiselta balleriinalta, mutta nautin siitä tunnista! Sehän se tietenkin tärkeintä on :) ja oli mukava huomata että muistissa oli asentoja ja liikkeitä :) tästä on hyvä jatkaa! Miten sulla oli vanhassa muistissa baletti?

      Poista