lauantai 28. maaliskuuta 2015

Motivaatiota vaikka muille jakaa

Huomenta vaan!

Kuten otsikkokin  jo kertoo, niin täällä sujuu laihdutusprojekti loistavasti! Oikeasti! Vihdoin löysin sen motivaation, mitä tää homma vaatii ja nyt on melkein kaksi viikkoa sujunut hyvin! Usko itseen ja omaan tekemiseen on vihdoin löytynyt ja mun olo on aivan mahtava! Monta yritystä ja monta heikkoa hetkeä tähän ehti taas mahtua, ennen kun ymmärsin mitä tää homma vaatii, jotta se onnistuu.

Ennen, kun joku luulee, että tämä on mulle helppoa ja mun ei enää ikinä tee mieli mässäillä, niin korjaan heti alkuun. Mulla on vaikeaa. Mun tekee mieli herkkuja KOKOAJAN! Tässä yksi ilta, mun mies oli ostanut jotain valkosuklaakeksejä. Mä meinasin tulla hulluksi siitä himosta. Lähdin lenkille ajatellen, että sen jälkeen helpottaa. PAS** puhetta. Himo oli kahta kauheampi. Haistelin keksejä ja saatoin tirauttaa muutaman kiukkukyyneleenkin, mutta EN SYÖNYT :D

Oon liikkunut tällä viikolla hyvin ja tiedän, että se on syy tähän mun hyvään oloon ja tottakai siihen vaikuttaa myös se, että mun kehoa ei ole pumpattu täyteen sokeria.


Ei se lenkkeily joka kerta oo niin kivaa :D


Vihdoin eilen sain (tai sisko sai) itseni uudestaan salille! Kauan siihenkin meni. Lupasinkin sunnuntaina lähteä uudestaan. Nyt mun on pakko ruveta käymään siellä säännöllisesti. Haluan saada lihaksia tähän kehoon! Sikspäkkiä odotellessa :P

Hyvä esimerkki siitä, mitä sisko tarkoitti edellisessä postauksessa treenivaatteista :D

Tänään tiedossa on lenkkeillyä ja futistreenejä, joten liikuntaa tulee tänäänkin enemmän, kun tarpeeksi :) Loistavaa.

Hymyillen aloitan tämän viikonlopun :) Aloittakaa tekin!

<3 Pikkusisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti