keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Ei kai lihakset mihinkään voi hävitä?

NO EIPÄ!

Kävin eilen salilla ekaa kertaa ikuisuuteen! (vajaa vuosi). Nyt mä oon NIIN KIPEÄ!! ai kauhea! Muistin suunnilleen mun vanhan saliohjelman ja painot mitä käytin. Olisi ehkä kannattanut aloittaa vähän pienemmillä painoilla :D Mun kropasta ei tällä hetkellä löydä yhtään jännettä, niveltä ja lihasta mihin ei sattuis. Tuntuu, että jopa hengittäminenkin on suunnattoman kivuliasta! Lihaskipu on hyvästä ja siitä mulle aina tuleekin semmoinen olo, että jotain on tullut tehtyä, mutta tää jänne -ja nivelkipu on jotain aivan hirveää. Kertoo aika paljon siitä, että on vähän tehty väärällä tyylillä ja liian isoilla painoilla. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Kuitenkin salista jäi noin muuten hyvä fiilis ja uskon, että mun motivaatio riittääkin aloittamaan saliharrastuksen ihan kunnolla :)

Kipeistä paikoista huolimatta, mulle kuuluu oikein hyvää! Olen syönyt suhteellisen terveellisesti ja jaksanut jopa lenkkeillä :) HYVÄ MINÄÄÄ! Painokin alkaa pikkuhiljaa menemään alaspäin. Hitaasti, mutta varmasti :)
Ulkona on täydellinen ilma, aurinko paistaa ja on lämmin. Eli mikäs tässä on hymyillessä! Mun vanhemmat oli hakenut koirat lenkille, joten tällä kertaa kävin yksin metsässä nauttimassa auringosta :)



Nyt tiedossa taas vaihteeksi vähän kouluhommia ja illasta pääseekin kahvitteleen ystävän luokse!

Nauttikaa ihanasta ilmasta :)

T. Pikkusisko

6 kommenttia:

  1. Oij, kiva kun olet löytänyt saliharrastuksen uudestaan! :) Minäkin aina pitkän salitauon jälkeen saan linkutella viikon verran, kun käy salilla treenaamassa. Urheiluko muka terveellistä, pyh ja pah! :D Mutta tsemppiä sinulle saliharrastusten pariin! :) Siitä se lähtee varmasti rullaamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tsempeistä :) Ainakin tämä, että tajusin kuin huonossa kunnossa mun olemattomat lihakset on, niin lisäs suuresti motivaatiota mennä uudestaan :)

      Poista
  2. Hei!
    Minäkin hommasin (todella pitkästä aikaa) kuntosalikortin. Ehtisin käydä kerran, kunnes sairastuin. (Harmitus!) Mutta toivottavasti pääsen pian takaisin liikkumisen pariin. Ajatuksissa oli ottaa kuntosaliharjoittelu pumppituntien oheen. Lihaskipu siitä, että on treenannut on parasta!

    Tsemppiä treeniin ja mukavaa loppuviikkoa!

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo sairastelut on kyllä niin ärsyttäviä, kun aina tulee just väärään aikaan :/ Pikaista paranemista sulle ja tsemppiä tuleviin treeneihin :)

      Poista
  3. Se on aina kun tauon jälkeen innostuu taas punttailemaan niin paikat on hellänä monta päivää :D Mutta kyllä se siitä, joka kerta paremmin ja paremmin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on! Sitä kuvittelee itsestään välillä vähän liikoja :D

      Poista