torstai 5. helmikuuta 2015

Haluan talviunille

Mä en pidä talvesta. Voisin lähteä nyt nukkumaan ja herätä parin kuukauden päästä. Olen ehdottomasti kesäihminen. Kevään loskakelitkin menee, samoin syksyn pimeys ja vesisade, mutta lumi ja pakkanen on asioita joiden kanssa mun on vaikea tulla toimeen. Okei, onhan talvella ihan kaunista joo, mutta se ei vielä riitä muuttamaan mun mielipidettä talvesta.

Kyllä tää näyttäs kivemmalta kun ois vähän muutakin väriä kun valkoista :)

Töissä on aika monta juttua meneillään just nyt, nukun huonosti, vähän on flunssanen olo koko ajan ja koti pitäis saada pakattua muuttolaatikoihin, koska muutaman viikon päästä pääsen uuteen kotiin. Sitä ennen viiden päivän työreissu ton ekan kuvan maisemiin... Noh, maaliskuussa kaikki noi on onneks ohi!

Tän viikon liikkumiset on jäänyt yhtä lenkkiä lukuunottamatta nollaan. Ei vaan pysty eikä kykene. Ens viikolla on pakko ryhdistäytyä! 

 Aivan jäätävä karkkihimo. Mutta suhteellisen maltillisesti ostin niitä!

Kanat <3

Ja vähän kanafiilistelyä. Mä oon täysin hurahtanut kanoihin! Tutkiskelen siis vähän kanajuttuja, syön karkkia ja suunnittelen mun tulevien kanojen majoitusratkaisuja :)

Mukavaa loppuviikkoa!

-Isosisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti