lauantai 28. helmikuuta 2015

Huono bloggaaja

Huomenta vaan.

Pahoittelut, että olen ollut todella huono bloggaaja. Se johtuu osittain kiireestä ja osittain siitä, että en ole vaan saanut aikaiseksi avata tietokonetta. Elän aika hektistä aikaa koulun kanssa. Valmistuminen lähenee ja työt lisääntyy. Kohta se on ohi! (toivottavasti)!

No mitäs mulle sitten kuuluu? Välillä syön mitä sattuu, mutta suurimmaksi osaksi, olen kyllä pysynyt ruodussa. Urheilu koostuu lähinnä lenkkeilystä. Salille mun on pitänyt mennä, mutta enpä ole mennyt. Ehkä kuitenkin otan itseäni nyt niskasta kiinni ja tungen väkisin sen salin mun aikatauluun. Mä tykkään siitä, niin miksi se lähteminen on niin vaikeaa??? Osaako joku kertoa? Olisipa niin paljon rahaa, että voisi palkata personal trainerin, silloin tulisi ihan varmasti mentyä, kun ne olisi etukäteen sovittu. Nauttisin myös siitä, kun joku vieras mua vähän komentaisi ja käskyttäisi! Mulle semmoinen sopisi!

Nyt mä lähden lenkille koirien kanssa ja illalla yritän saada loput kouluhommat tehtyä! Tai ainakin suurimman osan!

Oikein hyvää viikonloppua kaikille :)

<3 Pikkusisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti