sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Mistä saisi vuorokauteen lisää tunteja?

Mulla on kauhea stressi päällä. Mun pitäisi valmistua parin kk:n päästä. Sitä ennen olisi vielä aika monta näyttöä tehtävänä . Suoritan koulua oppisopimuksella, joten kouluhommat pitäisi jaksaa tehdä illalla kotona. Illalla pitäisi myös jaksaa urheilla, hoitaa kotia, panostaa parisuhteeseen ja löytää aikaa myös koirille. Muutama lisätunti vuorokauteen kelpaisi. Tiedän, että nyt olisi entistä tärkeämpää syödä terveellisesti ja liikkua, että keho jaksaa kaiken tämän puurtamisen. Jotenkin sitä vaan uskottelee itselleen, ettei muka löydy sitä tuntia vuorokaudesta, että kävisi salilla tai jossain muualla nostamassa hien pintaan. Olen tekosyiden mestari :( Jos mä en nyt saa itseäni niskasta kiinni, niin tiedän, että se on menoa taas. Liian kauan, kun sitä keksii tekosyitä, niin jossain vaiheessa sitä vaan luovuttaa, eikä enää edes välitä. En halua, että mulla käy niin! 

Miten te muut saatte ajan riittämään vuorokaudesta? 

Koska mun elämässä ei ole tapahtunut mitään kauhean erikoista, niin nämä blogitekstit on vähän tämmöisiä negatiivisia, pahoittelen! Mieluummin kirjoittaisin siitä, miten olen onnistunut ja edennyt tässä projektissa, mutta en voi valehdella, joten tätä tää nyt on. 

Hyvää sunnuntaita kaikille :)

T. Pikkusisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti