perjantai 8. toukokuuta 2015

Elämä on muutakin kuin treenaamista ja laihduttamista

Oon huomannut, että meidän kirjoitukset liittyy lähes aina pelkästään treenamiseen ja laihdutukseen. Toki tämän blogin idea on nimenomaan laihdutus ja siitä varmaan ihmiset mieluummin haluaakin lukea. Halusin kuitenkin nyt kertoa, että kyllä mun elämässä muutakin välillä tapahtuu. Mä jopa välillä laittaudun ja harjaan hiukset ja näen muitakin ihmisiä, kun niitä joihin törmään lenkillä, futistreeneissä tai salilla :)



Mulla on menossa ensimmäinen lomaviikko. Pidän loman aina pätkissä ja nyt saan lomailla 1,5 viikkoa ja loput lomat pidän sitten joskus. Päätin jo ennen lomaa, että tällä lomapätkällä aion treenata ja urheilla paljon. Ja niin olen tehnytkin. Tähän mennessä urheilutunteja on kertynyt 12 ja lisää on luvassa. Kuitenkin mulla on ollut aikaa tehdä vaikka mitä muutakin kivaa.

Maanantai meni vielä kouluhommien parissa. Kävin kirjastossa ekaa kertaa varmaan viiteen vuoteen. Oon todella huono muistamaan palauttaa lainaamani kirjat ja tästä johtuen mun kirjastokortti on ollut jo vuosia lainauskiellossa. Nyt kuitenkin pakon edestä rohkaistuin ja menin sinne selvittämään asian ja sain kun sainkin korttini pois lainauskiellosta. Nyt aion tsempata ja muistaa palauttaa aina ajoissa lainaamani kirjat.
Tein siellä samalla yhden kouluhomman ja vihdoin mun koulu on siinä vaiheessa, että odotellaan sitä, että meniko kaikki läpi!

kylläpä oli mielenkiintoinen kirja

Keskiviikkona olin mun parhaan ystävän ja hänen iki-ihanan tyttären kanssa shoppailemassa Jyväskylässä. Mulle on iso juttu päästä isoon kaupunkiin :D Meillä oli kyllä superkiva reissu ja pakko todeta, että shoppailu käy melkein urheilusta! Mukaan tarttui lähinnä futiskampetta. Yleensä meillä on tapana herkutella noilla reissulla. Tällä kertaa kuitenkin jätettiin kaikki ihanat kakut ja leivokset väliin. Totta kai oli reissu kuitenkin aloitettava aamukahvilla.

Ihan hyvää tää oli, mutta vieressä olevat viinerit ja kakut olis kyllä myös kelvannut

mmm. alkusalaatti


lounasta kiinalaisessa ravintolassa. NAM


Näin kun eletään MM-jääkiekko aikaa, niin meillä on kisastudio jokaisessa Suomen pelissä. On ihan huippua kannustaa kavereiden kanssa Suomea. Mä rakastan kattoa lätkää ja katonkin oikeastaan joka lähetyksen mikä telkkarista vaan tulee. Penkkiurheilu on kivaa :)

Kaikin puolin tää viikko on ollut todella kiva. On ihanaa, että on aikaa tehdä kaikkea sitä mistä nauttii eniten. Tällä hetkellä treenaaminen ja urheilu vie suuren osan mun vapaa-ajasta, niin on ihanaa, että näin lomalla on aikaa tehdä muitakin kivoja asioita :) Vielä saa onneksi hetken hengähtää ennen kun pitää palata takaisin sorvin ääreen. Miehen veli on tulossa tänne viikonlopuksi, joten viikonlopustakin on tulossa kiva :) Nyt sisko laittoi viestiä, että tulee kahville, joten on aika lopettaa tämä kirjoitus. Palaan myöhemmin kertomaan mun treeniviikosta :)

rentouttavaa viikonloppua :) T. Nala


<3 Pikkusisko

2 kommenttia:

  1. Moikka!
    Monen mutkan kautta löysin teijän blogin. Tsemppiä molemmille, ja koittakaahan pitää ne herkkuhimot aisoissa! :)

    http://sanzureenaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiva että löysit :) Ja kiitos kovasti tsempeistä, sitä tässä tarvitaan :) Ainakin yritetään parhaamme pitää herkkuhimot aisoissa :D
    Täytyypä käydä kurkkimassa sun blogia :)

    VastaaPoista