torstai 14. toukokuuta 2015

Puntari-Peikko

Puntarista on tullut mulle vihollinen. Se ei oo ollenkaan semmonen kiva kaveri, jolle on aina mukava hypätä ja siitä voi nähdä aina vaan pienemmän ja pienemmän lukeman. Mulle puntari on kyllä näyttänyt hitaasti, mutta varmasti pienenevää painoa, mutta silti jostain syystä ajatus puntarille nousemisesta saa aikaan ahdistusta. Siitä on siis tullut Puntari-Peikko.

Mietin liikaa mun painoa. Ja mulla on koko ajan liikaa mielessä se maanantaiaamun punnitus. Tää uus tapa elää tuntuu kaikin puolin hyvältä ja suurimman osan ajasta nautin tästä, mutta tuo painonpudotus stressaa mua ihan hirveesti. Pitäähän niitä kiloja lähteä, mutta jos jatkan edelleen elämääni tällä tavalla, niin lähteehän niitä. Ja kyllä se paino tippuu vaikka en sitä joka viikko kävis puntarilla tarkistamassakaan :)

Oon päättänyt päästää puntarin kesälomalle. Aion ainakin kokeilla helpottaako mun olo jos ei oo mitään "pakkopunnitusta" tietyin väliajoin. Toivon, että voisin vähän rentoutua ja vapautua kun saan jatkaa silleen, että en koko ajan tiedä sadan gramman tarkkuudella paljon painan. Aion jatkossa astua puntarille aina silloin kun siltä tuntuu. En tiiä tapahtuuko se viikon päästä tai kuukauden päästä, mutta kerron sitten tuloksia kun sen teen :) 

Siinä se on. Makuuhuoneen nurkassa. Pelottava puntari. Siirrän sen varastoon. 

Mutta tähän viikkoon on mahtunut kivojakin asioita. Nimittäin kanala ja aitaus on paikallaan!! Jeeeee! Kanat tulee sunnuntaina. Vitsi miten jännää :D Mulla ei oo koskaan ollut lemmikkejä ja kohta voin sanoa, että mulla on kanoja. Vähän oon innoissani! Varoitus vaan, että teen kanapostauksen kunhan ne tulee :) 

Tässä kuvassa katto puuttuu, mutta muuten on valmis. 

Tänään suuntaan vielä salille ja siskon luokse Suomen peliä kattomaan. Mukavaa Helatorstai-iltaa :)

-Isosisko

2 kommenttia:

  1. Hei!
    Täälläkin on mukavasti välteltyä painon tarkistamista. Loman jälkeen en ole mennyt pahoittamaan mieltäni, onneksi olen päässyt taas ruokailuissa hieman järkevämmälle linjalle. Mukavaa viikonloppua!

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tieto lisää tuskaa... Mutta ymmärrettävästi loman jälkeen ei tee mieli käydä puntarilla :)
    Mukavaa viikonloppua sullekin :)

    VastaaPoista