keskiviikko 20. toukokuuta 2015

univelka

Tiedättekö miten vaikeaa on laihduttaa, kun väsyttää? Mä tiedän. Se on kamalaa. Välillä se on jopa aivan mahdotonta. Ajatukset ei pelaa ja kokoajan tekisi mieli pumpata itteensä sokeria sillä ajatuksella, että se auttaa.

Mä oon nukkunut torstaista asti todella huonosti. Oli iltaisia jääkiekkopelejä, yötyötä, aamutyötä, pelireissuja ja vaikka mitä muuta. Mä en vaan ole ehtinyt nukkumaan tarpeeksi. Pahimmillaan töihin mennään kahden tunnin yöunien jälkeen. Yritäppä siinä repiä sitten energiaa käydä urheilemassa ja keskittyä siihen mitä suusta alas laittaa. Ja vastustaa työpaikan hyllyyn ilmestyneitä valkosuklaa KitKatteja.

Tää kierre on vaikea katkaista. Jaksan kyllä urheilla, mutta en jaksa nauttia siitä. Joudun taas pakottamaan itseäni lenkille. Salille meno ahdistaa. Miettikää, että siitä on noin viikko, kun hehkutin sitä miten ihanaa tätä kaikki on. Näin nopeasti ne asiat voi muuttua. Huoh. Ei siinä auta, kun yrittää nukkua univelat pois ja jatkaa siitä mihin jäin. Ei enää sokeria tähän kehoon. Ei se mitään kuitenkaan auta.

Näillä se on vaan mentävä.




Huomenna pikkuveikan kanssa salille katteleen taas vähän salijuttuja, jospa se kaivais musta sen oikean fiiliksen esiin. Toivotaan parasta. Mä en halua enkä aio muuttua taas kiukkuiseksi sokerihirviöksi :D Nyt on tsempattava ja lujasti!

Parempaa viikkoa teille muille :)

<3Pikkusisko

2 kommenttia:

  1. Niin tiedän tuon univajeen tunteen.. Onneksi pikkuhiljaa olen kääntämässä kelkkaa parempaan suuntaan.. Unen laatu on parantunut, kun olen taas päässyt treenaamaan. Tsemppiä!

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä! Sehän siinä jotenkin tuntuu itestäkin nurinkuriselta, kun tiedän, että nukun paremmin kun urheilen ja syön terveellisesti, niin miksi se on sitten niin vaikea noudattaa terveellistä ruokavalioa, kun olen väsynyt? Ehkä tämä vielä tästä iloksi muuttuu!

      Poista