keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Vaikea noudattaa älä laihduta-päivää

Tänään vietetään kansainvälistä älä laihduta-päivää. Tosi hyvä idea tuossa kyllä on! Laihuuden ihannointi ja tavoittelu on jossain määrin mennyt överiksi ja niin monet ihmiset laihduttaa ihan syyttä suotta. Hyvä, että tää asia on nostettu esille ja muistutetaan siitä, että laihuus ei ole ainoa oikea vartalonmalli. Itse en missään nimessä halua olla liian laiha. Semmonen sopivan sporttinen ja jossain määrin pienesti kurvikas vartalomalli olis mun mieleen :) Sitä kohti siis! Mulle tää päivä sattui vähän huonoon saumaan, koska tällä hetkellä oma elämä pyörii aika pitkälle laihduttamisen ympärillä. Mutta sen verran tänään joustin, että keitin riisipuuroa täysmaitoon :D Ja soppaan laitoin sokeria vähän enemmän kuin normaalisti. Namnamnam!

Älä laihduta-päivän eväitä

Mutta muuten mun viime päivät on koostunut töistä, urheilusta, jääkiekosta ja kanalan maalaamisesta. Urheilukärpänen on puraissut isosti ja kaikenlainen liikkuminen tuntuu hyvältä! Ihanaa! Lenkkiä, salia ja jalkapalloa on viime päivinä tullut harrastettua. Äsken just tulin futisharkoista ja siellä tuulessa ja tuiskussa akkojen kans pelattiin ja kyllä on nyt jälkeenpäin hyvä olo :)

Oon kirjottanut aikasemminkin, että mulle on tulossa tänne maalle kanoja kesäksi. Haen kanaset ens viikon sunnuntaina tuosta muutaman kilometrin päästä ja tällä viikolla on ollut ohjelmassa kanalan maalaus. Mun iskä rakensi mun kanoille kanalan ja mä maalasin sen. Siitä tuli kyllä maailman kaunein kanala <3 Ensi viikolla pystytetään kanalan ympärille ulkoaitaus ja sitten olis kaikki valmista. Jännää! 

Tervetuloa kanat! Koti on valmis :)

Mitä ootte mieltä mun kanalasta? Onko muille tulossa kesäkanoja? :) 

Mukavaa loppu viikkoa!

-Isosisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti