keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Vauhdikas kesäloma

Mun 1,5 viikon kesälomalla olen elänyt juuri sellaista elämää, mistä olen haaveillut vuosia. Olen haaveillut siitä, että liikunta olisi mulle elämäntapa, eikä se vaatisi minulta jatkuvaa tsemppaamista. Ja nyt tää loma on ollut just sitä.

Mä oon tän loman aikana treenannu todella paljon. Oon lenkkeilly, hölkänny, pelannut futista ja käynyt salilla. Oon nauttinut joka hetkestä. En oo juurikaan joutunut tsemppaamaan itseäni liikkumaan, vaan on tuntunut hyvältä lähteä. Toki muutama iltahölkkä on alkuunsa tuntunut vähän väsyttävältä ajatukselta, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että olisin harkinnut jättäväni väliin.

Pääsin eilen pikkuveljen kanssa viimeinkin yhdessä salille ja ei jumankekka mimmoisen jalkapäivän hän mulle kehitti. Kyllä sitä vaan kummasti sai treenistä irti, kun toinen piiskas siinä vieressä ja vaati enemmän ja enemmän. Tuommoisesta treenamisesta mä nautin. Sain opetuksen kyykkäämiseen, mistä olen haaveillut, mutta en ole osannut tehdä. Enkä osaa kunnolla vieläkään, mutta kyllä mä sen kuulemma opin.







Lomaan on mahtunut myös herkkuja, mutta niitäkin olen syönyt vain kohtuudella. Homma ei ole lähtenyt lapasesta, eikä herkuttelun jälkeen ole iskenyt se normaali fiilis, että peli on tän päivän osalta menetetty ja voinkin mässäillä lisää. Tarkoittaakohan tämä, että mä rupean pikkuhiljaa oppimaan jotain? En uskalla väittää, että olisin "kuivilla vesillä", mutta jotain edistystä tuolla pääkopassa ehkä tapahtuu?

Niin kuin aina, kaikki hyvä loppuu aikanaan, kuten myös tämäkin loma. Urheilu tulee tietenkin vähenemään, kun joutuu olemaan 8 tuntia päivässä töissä, mutta uskoisin, että tää urheilukärpänen on purrut niin pahasti, että motivaatio salille menemiseen työpäivän jälkeen löytyy kyllä :)

Tää on sitä mitä mä haluan tehdä. Tää on sitä mitä mä aion tehdä. Nyt ei enää ole mahdollisuutta luovuttaa. Mä aion hoitaa tän homman niin, että opin tästä elämäntavan. Matkaa on vielä paljon ja töitä tässä vaaditaan, mutta nyt oikeasti uskon, että mä opin tän homman.

Nyt lähden nauttimaan viimeisestä lomapäivästä :) Oikein mukavaa loppuviikkoa kaikille :)

<3 Pikkusisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti