sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Hirvittävä herkkuhimo

näitä mä tuijottelen mun työpäivät

Mä oon kärsinyt nyt kolme pitkää päivää todella järkyttävästä karkkihimosta. Jäätelökin kelpais. Tai pulla. Oikeastaan mikä tahansa missä on sokeria, mielellään paljon sokeria. Normaalisti toki söisin jotain hyvää, että himo hetkeksi talttuisi, mutta nyt on pitänyt turvautua kiukutteluun ja kyynelten vuodattamiseen. Ei ole auttanut. Rupesin sitten epätoivoisena tutkimaan internetistä löytyviä vinkkejä siihen, miten niistä himoista pääsisi eroon.

Iltalehti suosittelee mm. seuraavaa:

- Tanssi
No sehän olisikin hienon näköistä. Masentuisin siitä vaan niin kauheasti, että olisi pakko saada jotain sokeria.

- Päiväunelmoi
Niin teen mitä???

-Ota tupluurit
Jaa, että mitkä??

- Mene kävelylle
Ei auttanut

- Hassuttele lasten kanssa
No mistä mä tähän hätään lapsen saan?

- Piirrä kuva
Tää sujuu multa yhtä huonosti kun tanssi.

- Kastele kukat
Ja siitäkö muka on apua?

- Tee kasvohoito
Kuka näitä oikein keksii.

- Ota valokuva
Oikeasti??

- Tee facebook -tai twitterpäivitys
Sorry kaverit. Kohta teidän seinät täyttyy mun herkkohimopäivityksistä.

Pudottajat sivusto ehdottaa mm. seuraavaa:

- Syö vain nälkääsi
- Säännöllisyys
- Kohtuus kaikessa
- Vaihda pienempään
- Ruokaile keittiössä

Nuokin on varmasti ihan hyviä vinkkejä. MUTTA KUN EI NE TOIMI! Toimiiko noi oikeasti muka jollain? Mä oon syönyt säännöllisesti, olen urheillut, olen tehnyt vaikka mitä, mutta edelleenkin MÄ HALUAN KARKKIA! Ihan sama kuinka paljon mä pupellan ruokaa, niin ei se ole sama kun karkki. Ei sinne päinkään. Helpottaako tää oikeasti joskus??

Yleensä mun ratkaisu on ollut se, että pesen hampaat ja menen nukkumaan. Kuten myös tänäänkin. Hyvää yötä kaikille ja kivaa uutta viikkoa :)

<3 Pikkusisko

P.S HYVÄ LEIJONAT!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti