lauantai 25. huhtikuuta 2015

Aamuvuoro viikko

Oon ollut tämän viikon aamuvuorossa. Kello soi joka aamu 04.30. Hyi kauheaa. Mun mielestä kenenkään ei kuuluisi herätä siihen aikaan yöstä. Vuorotyössä vihaan eniten just noita aamuherätyksiä!

Mun aamut alkaa sillä, että keitän kahvit. Mä en kykene mihinkään ennen kun oon saanut kahvia. En pysty aamuvuoroissa syömään kotona aamupalaa. Ruoka ei vaan maistu keskellä yötä, joten normaalista poiketen otankin aamupalatarvikkeet töihin mukaan ja syön aamupalan siellä siinä kuuden aikoihin. Tiiättekö muuten miten hyvälle (pahalle), puuro maistuu, kun samalla paistelet munkkeja, pullia ja viinereitä :D



Jos aamuvuoroista pitää jotain hyvää etsiä, niin pääsen kotiin jo 13.00-14.00, joten mulla on päivällä aikaa touhuta vaikka mitä. Kuten käydä lenkillä ja salilla. Nukkumaan meen jo kahdeksalta :D Kunnon yöunet on mulle tärkeät. Väsyneenä on vaikea vastustaa herkuttelua. Sokerihan kun tunnetusti helpottaa väsymystä.. hetkellisesti. 

mun uudet kauniit kuulokkket <3

Lenkkityylikkyys ennen kaikkea :D

Perjantai-illan voisi viettää huonomminkin

Aamuvuoroista huolimatta, tää viikko on mennyt hyvin. Herkkuhimoja on ollut paljon, mutta niistä on selvitty. Kävin salilla kolme kertaa ja lenkillä joka päivä. Kyllä tää kuulkaas tästä. Viikonloppu tosin ei tule menemään ihan niin hyvin. Meillä on tänään kauan odotetut juhlat ja tiedän, että maanantaipunnitus ei lupaa hyvää tulosta. Sallin sen kuitenkin itselleni. Tärkeintä on, että siitä noustaan ja löydetään tekemisen fiilis heti uudestaan. Tänään vielä kuitenkin tiedossa lenkkeilyä koirien kanssa ja futistreenit, joten ei ihan ranttaliks heitetä! 

Huikeeta viikonloppua kaikille :)

<3 pikkusisko

2 kommenttia:

  1. Hyi tosiaan tuota sun heräämis-aikaa. Itse en kyllä pystyis, oon ihan tyytyväinen tähän päivätyöhön mikä mulla on. :D

    VastaaPoista
  2. En mäkään pysty :D oon melkoinen zombi aina koko työpäivän..

    VastaaPoista