keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Kepeitä kilometrejä ja kevyttä rautaa

Oon tosi tyytyväinen muutamien viime viikkojen tekemiseeni! Ennenkaikkea liikkumiseen. Tässä parin viikon aikana on tuntunut siltä, että lenkkipoluilla on vaan kepeitä ja lyhyitä kilometrejä ja salilla on pelkästään kevyttä rautaa :D Vitsi kun tuntuu hyvältä! Eilen töissä jossain vaiheessa tajusin, että lasken tunteja siihen, että pääsen lenkille! Siis minä! Toivottavasti tää fiilis pysyy!

Mun viikko-ohjelma liikunnan suhteen on pitänyt sisällään 4-5 lenkkiä ja 3 salia. Meidän futistreenit on sattunu semmoseen aikaan, että oon aina töissä, joten sinne en oo muutamaan viikkoon päässy. Mutta lenkit vähenee sitten kun harkkoihin pääsen.

Tyytyväinen lenkkeilijä hyvän lenkin jälkeen!

Ollaan päästy siskon kans sillon tällön yhdessä salille. Maanantaina käytiin ja molemmat tehtiin jalkatreeni. Siinä saan kyllä itestäni kaiken irti! Ja jalkatreenissä huomaan kehityksen kaikista parhaiten. 

Sumokyykkyä, haukkaripullistelua ja selkähiki :D

Hyvin usein tässä onnellisuudenhuumassa tulee semmonen olo, että oon varmasti laihtunut ihan kamalasti ja lenkkivaatteita pukiessa uskottelen itelleni, että housujen on PAKKO olla jo löysät! Mutta ehei, ei ihan vielä :D Niinä hetkinä kaivan esille alla olevan kuvan ja muistutan itelleni, että vielä ois vähän hommaa tehtävänä :)

HYIHYIHYI. Ongelmakohdat hyvin esillä: tissit, maha ja reidet. Pylly ei onneks näy. 

Liikkumisen iloa ja aurinkoa kevääseen :)

-Isosisko

6 kommenttia:

  1. Ihanaa että oot löytänyt noin hyvän motivaation. Olen jopa vähän kateellinen. En millään itse sitä vaan löydä. Syömiset pysyy ok, mutta liikuntaa en vaan saa aloitettua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se aloittaminen on kyllä vaikeinta. Mut sit kun itelle sopiva laji löytyy, niin siitä se lähtee :)

      Poista
  2. Liikunnan ilo, paras ilo!!! ;-)

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi/

    VastaaPoista