lauantai 11. huhtikuuta 2015

Treeni kulkee

Ollaan siskon kanssa molemmat saatu treenit sujumaan tosi hyvin! Lenkkeilyä ei ehditä yhdessä harrastamaan, kun aikataulut menee ristiin, mutta ollaan päästy pari kertaa viikossa yhdessä salille. Ja on siinä yhdessä treenaamisessa omat hyvät puolensa :) Oon tykännyt treenata yksin, mutta on kivaa vaihtelua kun on kaveri mukana, jolta saa vähän vinkkejä ja joka varmistaa kun kokeilee penkkienkkoja :D Saatiin olla yhtenä aamuna kahdestaan  salilla ja oli pakko räpsiä muutamia kuvia kun ei ollut kukaan näkemässä :P 

    Pikkusiskon jalkapäivä. Ja teki muuten täysillä :)

Oon ylpee pikkusiskostani kun se on alottanut uudestaan salilla käynnin! Muutama kuukausi sitten en saanut sitä mukaan vaikka miten yritin. Jalkoja se treenasi tässä yhtenä aamuna ja mitä vähän vierestä seurasin, niin teki muuten ihan tosissaan ja eikä luovuttanut kesken, vaikka ilmeistä päätellen pahalta tuntui :) 


Mä treenasin rintaa, haukkareita ja vähän vatsoja. Tissihaba-treeni on ehkä mun lempparitreeni! Tai jalat. En osaa päättää :D En tykkää yhtään selkäpäivästä, mutta muuten nautin salilla olemisesta tosi paljon. Onko teillä joku treeni semmoinen mitä on erityisen mukava tehdä?

Noita itsestäni otettuja kuvia kun kattelen, niin saapahan taas todeta, että aika paljon hommia ois tehtävänä. En  kestä mun jalkoja, ne on ihan valtavat! Olin onnellisempi kun en oo nähny miltä näytän tuolla. Hyvänä silmien avaajana siis toimii valokuvat. Toivottavasti joskus tänne voi laittaa kuvia, joihin ois itse tyytyväinen :)


 Tossa ois tommonen pikkusiivu, josta oon valmis luopumaan!!

 Hyvä treeni, parempi mieli :)


Maalla on mukavaa!

Tänään ei mennä salille vaan nautitaan ulkoilusta, auringosta ja viikonlopusta :) Hyvää lauantaita!

-Isosisko

2 kommenttia:

  1. Onko sulla/teillä joku tietty saliohjelma, vai vaihteletko liikkeitä? Käytkö usein salilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn 3 kertaa viikossa ja tällä hetkellä mun ohjelma on voimapainotteinen. Teen aina tietyt lihasryhmät kerrallaan, mutta vaihtelen vähän liikkeitä mitä millonkin teen, suunnilleen 3 liikettä per lihasryhmä. Selitinkö epäselvästi? :D

      Poista