sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Hyvä boogie

Mun piti kirjoittaa vasta huomenna, mutta en malttanut odottaa. Halusin päästä hehkuttamaan miten hyvin mulla menee ja miten älyttömän hyvä fiilis mulla on! Eli jos et halua lukea ylipositiivista tekstiä, niin suosittelen sulkemaan sivun :D

Mun viikonloppu on ollut täydellinen. Niin tätä varmaan voisi kuvailla. Oikeastaan koko viikko on ollut loistava. Mulla on niin älytön motivaatio ja into tähän kaikkeen. Aivan loistavaa! Pitkästä aikaa mä uskon itseeni ja tiedän, että tulen tässä onnistumaan. Tällä hetkellä mulla ei ole pienen pientäkään epäilystä sen suhteen. Toki tunnen itseni ja tiedostan, että se selkäranka saattaa katkesta ihan varoittamatta, mutta nyt ei tunnu siltä.

Lauantai alkoi salitreenillä. Kuka hullu herää 07.00 lauantaiaamuna ja menee salille? NO MINÄ! Salilla oli hiljaista ja sain aivan rauhassa tehdä tissihabaojentajat treeniä. Kuuntelin musiikkia ja nautin sydämeni kyllyydestä. Mä en olisi uskonut kokevani tätä tunnetta.


reenin jälkeen hymyilytti!
Menin lauantaina vielä töihin ja olin vasta puoli seiskan jälkeen illalla kotona. Töissä söin nopeasti vaan banaania, skyrriä ja puuroa. Mulla töissä noi ruokailut menee aina vähän lennosta, joten mitään kauheen erikoista en viitsi sinne raahata. Sitten kun illalla pääsin kotiin, söin vasta kunnon ruuan. Ihme kyllä siltikään ei iskenyt herkkuhimoa. Missähän se koko herkkuhimo edes on? Ei oo täällä näkynyt!

Tää päivä on menny myöskin töissä. Olin puoli kuuteen töissä, jonka jälkeen lähdettiin siskon kanssa lenkille. Pitkästä aikaa päästiin yhdessä lenkille ja onhan se aivan eriasia lenkkeillä jonkun muun kun itsensä kanssa. Kummasti sitä jaksoi paremmin juosta mitä itsekseen jaksaa. Lenkin jälkeen tehtiin vielä vähän pieniä spurttiharjoituksia ja muuta kivaa! 


Reidet tykkää!!! 

Viikonlopun kruunasi maailman paras anoppi, joka oli tuonut mulle täydellisen ruoka-annoksen. Voiko mikään olla parempaa, kun se että tuut nälkäisenä ja väsyneenä kotiin, niin sua odottaa täydellinen ja terveellinen päivällinen? Ei voi. Olen onnellinen. 


Käykääpäs huomenna kurkkaamaassa mun välilehdestä, kuinka paljon kiloja on pudonnut. Mä voisin melkein vannoa, että on vähintään kilo on lähtenyt. Olo on kyllä niin hyvä, että tuntuu kun olisin laihtunut vähintään sen 20kg :D 

Tähän loppuu tää postaus. Mahtavaa tulevaa viikkoa kaikille!! Mä meen nyt sohvalle!

<3 Pikkusisko

6 kommenttia:

  1. Ihanan positiivinen teksti! Hyvä että olet löytänyt motivaation. Hienoa :)

    VastaaPoista
  2. Miksi kaikkien muiden tekemä salaatti näyttää aina paremmalta kuin oma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Toihan on tosiaan anopin tekemää ja siks näyttää noin hyvältä :D omat salaatit näyttää aina todella mauttomilta vaikka koittaa tehdä vaikka mitä.

      Poista
  3. Mahtavuutta :) Tsemppiä jatkoon!!

    VastaaPoista