keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Keskiviikko on hyvä päivä

Keskiviikko on oikeasti hyvä päivä. Silloin tulee Greyn Anatomia <3 Mä niin rakastan sitä sarjaa!
Ja Greyn:n lisäksi keskiviikkoa tarkoittaa, että työpäiviä on enemmän takana kuin edessä. Talviviikonloput on niin kivoja. Silloin saa nukkua pitkään, ulkoilla valoisan aikaan, pelata jalkapalloa ja sunnuntaista alkaen myös jääkiekkoa!

Ulkona on tällä hetkellä varmaan miljoona astetta pakkasta, joten mun lenkkeilyt jäi tältä päivältä (taas) väliin. Koiratkin rupeaa pikkuhiljaa hyppiin seinille. Oi tule jo kesä <3
Mä tykkään talvessa ainoastaan siitä että saa lämmittää takkaa ja pystyy käyttään villasukkia. 

Mutta arvaatkaa mitä! Mä kävin ruokakaupassa töiden jälkeen todella nälkäisenä ja väsyneenä ja silti ihan muina naisina kävelin vaan karkkihyllyn ohi! Hyvä minä. Pysyin myös kotona tiukkana, enkä vetäynyt ruokaövereitä tonnikalakiusauksella. Mä oon niin liekeissä :D

pullankorvaus jälkiruoka


Mulla oli myös oikeesti kova suunnitelma, että kun tulen töistä kotiin, niin alan siivomaan ja sen jälkeen pakerran kouluhommia. Eihän se mennyt taas niin kuin suunnittelin. Enemmän kiinnosti lukeminen, sohvalla köllöttely ja blogejen selailu. No huomenna sitten.
Mun laihdutuskuurejen kanssa käy aika usein (aina) samalla tavalla. 
Aamulla on kauhea tsemppi päällä ja motivaatio on huipussaan. Nään jopa itseni pukeutuneena kivoihin vaatteisiin ja omistavani ihanan täydellisen sixpackin :D Motivaatiota kestää yleensä koko työpäivän, mutta viimeistään siinä noin 16.15 kun olen kotona ei siitä motivaatiosta ole tietoakaan. Ja taas sitä sitten syödään ruuan jälkeen "vähän" jotain sokerista. Ja illalla morkkistellaan ja päätän aloittaa laihdutuskuurin heti aamulla. Todennäköisesti vielä samalla, kun sitä päätöstä teen, niin syön karkkia.  Tämä kuvio toistuu yleensä 5 kertaa viikossa. Miksi?
Mä rakastan hömppäkirjoja. Ja aina hurahdan lehtiin, missä puhutaan laihduttamisesta.

Mä en lupaa, että ainakaan mun osalta tästä blogista tulee vuosisadan onnistumistarina. Luulen, että matkaan mahtuu toki niitä onnistumisia, mutta myös paljon heikkoja hetkiä. Lupaan olla rehellinen ja tunnustaa pahat tekoni, kun niitä sattuu tulemaan. 
Mun ei ole tarkoitus vetää pipo kireällä seuraavaa vuotta, vaan opetella pikkuhiljaa se kuuluisa terveellisempi elämä. Oon niin monta kertaa vetänyt todella tiukkaa dieettiä ja saanut painoa tiputettua, mutta joka ikinen kerta mä lopulta ratkean ja mopo karkaa totaalisesti käsistä. Nyt on aika kokeilla jotain uutta :) Hiljaa hyvä tulee sanoi kilpikonna, kun tietä ylitti!

Nyt on aika siirtyä takaisin hömppäkirjojen ihmeelliseen maailmaan ja odottaa Greyn Anatomiaa! 

T. Pikkusisko



5 kommenttia:

  1. Minkä ihanan positiivisen ja rehellisen blogin alun löysinkään. Samaa projektia täälläkin käydään läpi. Karkki maistuis liian hyvin, jos antais maistua. Mä oon entinen jojoilija, mutta nyt ketokarppauksella vuoden olleena tuntuu, että tämä oli nyt tässä. Niin helppoa ja vaivatonta painonpudotusta. Tokihan välillä pitää syödä niitä irtsareitakin, mutta juhlan ja arjen ero on onneksi alkanut löytymään. Tsemppiä teille projektiin. Seurailen lukijana teidän onnistumista. Uskotaan itseemme naiset! Ollaan sen arvoisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta viestistä! Oot meidän ensimmäinen kommentoija ja tulipas tästä hyvä mieli :) Tervetuloa mukaan ja onnea matkaan sun urakassa!

      Poista
  2. Kiitos paljon tsempeistä! Sitä tässä tarvitaan :) Itsekkin toivon, että jojoilu olisi vihdoin takana päin ja saisin taottua päähäni sen terveellisen painonpudotuksen ja sen painon pitämisen alhaalla! Ja tervetuloa seuraamaan blogiamme! -Pikkusisko

    VastaaPoista
  3. Oikein kivaa "löytää" tällainen saman henkinen blogi (isosisko kävi kommaa mein blogia josta intoiduin lukemaan nyt tätä).

    Tuo on niin tuttua että kun on liikaa pakkasta niin lenkkeily jää (mikä tekosyy) :D
    ja hei villasukkia voi pitää aina..mie pidän niitä ympärivuorokauden :D

    todellakin keskiviikko on viikon paraspäivä..Greyn anatomia mun rakkauteni...omistan kaikki kaudet dvd:nä <3 ja no keskiviikkosin itselläni on kuoro :D

    todella hienoa tuo karkkihyllyn ohitus....HIENOA <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ympärivuorokauden, piti kyl lukee että ympärivuoden xD

      Poista