perjantai 23. tammikuuta 2015

Masennus iskee vaatekaupassa

Mä rakastan vaatteissa värejä, kuvioita ja persoonnallisuutta, mutta on lähes mahdotonta löytää sellaisia vaatteita mitkä mahtuu päälle sekä miellyttää silmää. Oon monesti ihmetellyt sitä, että ns. isojen tyttöjen vaatteet on monesti todella rumia ja kummallisen mallisia. Miksi niistäkin ei voisi tehdä kauniita? 
Mun pitkäaikainen vaatehaave on pinkki pitkähihainen trikoopaita ja LAPPUHAALARIT! Niistä olen haaveillut niin kauan!
Sen lisäksi olisi ihana käyttää hameita, legginssejä, mekkoja ja pinkkejä pillifarkkuja. Aivan parasta! 
Tällä hetkellä en todellakaan tykkää käyttää tiukkoja vaatteita. Ahdistun siitä jos nään mun mahamakkarat ja jenkkakahvat. Olen oikeasti todella muhkurainen :D 
Nykyään käytänkin vain collegehousuja/farkkuja ja yli isoa hupparia. Mustana tietenkin. Ei sillä, collegehousut on kivoja, mutta mieluummin käyttäisin sitten semmoisia täydellisiä Puman harmaita collareita, kun miesten osastolta ostettuja XL-hirvityksiä, mitkä on vähintään kilometrin liian pitkät :D Ne jalassa ei voi tuntea itseään kovin viehättäväksi ja naiselliseksi :D
Haluaisin niin kovasti pukeutua kaikkiin maailman eriväreihin ja ostaa just sellaisia vaatteita, kun haluan, mutta mistään en vaan löydä sopivia? Mistä te ostatte vaatteenne?? Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!
Nykyään mun shoppailut keskittyy aika paljon urheiluvaatteisiin, sukkiin, kenkiin ja laukkuihin. Niitä löytyy yleensä aina. Mulla on todella paljon sukkia :D Mä rakastan shoppailua, joten pakkohan sitä on edes jotain ostaa :D Monesti ollaan sitä kyllä mietitty, että toisaalta on ihan hyvä, että ollaan tämmöisiä pulleroita, koska muuten oltaisiin vararikossa alta aikayksikön :D
voihan tavoitteet
Ei ole kuukauttakaan, kun tein mun vaatehuoneessa suursiivouksen. Sieltä löytyi enemmän tavoite vaatteita, kun niitä mitä käytän nyt. (Vuosien jojoilu on tullut todella kalliiksi :D) Miten sitä onkaan ihminen niin tyhmä, että kun joku vaate ei enää mahdu päälle, niin ostetaan uusi, isompi. Eikö silloin olisi voinut jo tajuta, että hei nainen herätys. 

Tavoitteita, tavoitteita :D

Päivä kerrallaan mennään kohti sitä, että voin mennä ostamaan just semmoisia vaatteita mitkä miellyttää silmää, eikä niitä mistä löytyy tarpeeksi isoja kokoja!

Nyt lähden keittämään siskolle kahvia! Hyvää viikonloppua kaikille :) 

T. Pikkusisko

P.S. Herkkulakkoa tänään 19 päivää takana ja se väite, että kahden viikon jälkeen sokerinhimo helpottaa, ei todellakaan pidä paikkaansa!


2 kommenttia:

  1. voi itku nuo tavoitevaatteet... Arvatkaas siskot mitä äsken tilasin? No vähän liian pieniä TAVOITEvaatteita, joita on kaappi entisestäänkin pullollaan. Samalla tätä kirjoittaessani napsin perunasancksejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosi hyvä ostamaan liian pieniä vaatteita! Ellokselle on monen monta liian pientä vaatetta jäänyt palauttamatta ajatuksella, että joskus mahdun tähän... Toivottavasti joskus mahdun :D Snacksit maistus mullekin :)

      Poista