perjantai 30. tammikuuta 2015

Kuntosalilla

Kävin aamulla salilla tekemässä tissihaba-treenin :) Kerroin mun ekassa postauksessa, että harrastan kuntosalia. Aloitin salilla käymisen aikalailla kolme vuotta sitten. Aluks kävin vaan kerran viikossa ja siitä oon pikkuhiljaa lisänny käyntejä ja muuttanut ohjelmia. Nykyään käyn kolme kertaa viikossa. Tällä hetkellä treenaan voimapainotteisella ohjelmalla ja mun pikkuveli on auttanut ohjelman tekemisessä.

Muistan sen ensimmäisen kerran sillon kolme vuotta sitten kun päätin mennä salille. Se tuntui todella pelottavalta. Mietin sitä, että kaikki varmaan tuijottaa ja miettii mielessään, että nyt on läski väärässä paikassa. Pelkäsin näyttäväni kamalalta niiden kaikkien hyväkroppaisten naisten rinnalla. Ja niin varmaan näytinkin. Ja näytän edelleen. Nykyään en enää oikeestaan ajattele sitä, miltä siellä näytän. Paitsi välillä tulee niitä jäätäviä alemmuuskomplekseja, mutta niitä nyt tulee muutenkin missä milloinkin.

Oon aina nauttinut salilla treenaamisesta tosi paljon, jo heti silloin ensimmäisellä kerralla huomasin, että miten kivasta ja tehokkaasta lajista on kyse.  Oon tottunut treenaamaan salilla yksin ja se on sopinut mulle ihan hyvin. Tulee ainakin pidettyä hyvä rytmi päällä ja keskityttyä olennaiseen, siihen omaan tekemiseen. En pidä puhelinta mukana treeneissä ja lupaan, että ette tuu koskaan näkemään musta yhtään saliselfietä :)

Jos olisin laihempi, niin panostaisin kunnollisiin salivarusteisiin. En todellakaan kehtaa pukeutua mihinkään tiukkoihin salihousuihin tai treenitoppeihin, näillä kiloilla, mutta jos oisin vähän pienempi, niin haluaisin ostaa laadukkaat treenivaatteet. Tommoset perus puuvillahousut ja t-paidat ei oo mitenkään erityisen mukavat. Hikoilen yleensä kuin pieni sika, niin on vähän epämiellyttävää kun tuntee sen miten vaatteet on hikiset :D

Nyt on aika valmistautua töihin lähtöön. Mukavaa viikonloppua :)

-Isosisko


2 kommenttia:

  1. Paitsi jatkossa joudut välillä treenaamaan mun kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä mä kestän sen :) Aion kyllä vähän komentaa sua :D

      Poista