maanantai 19. tammikuuta 2015

Sisko nro 2

Ensimmäinen blogikirjoitus. Todella jännittävää. 

Tässä blogissa tullaan käsittelemään varmaan aika paljon ruokaa, laihduttamista, lihomista, lipsumista, motivaatio-ongelmia, irtokarkkeja, jojolaihduttamista (se on muuten mun bravuuri) ja sitten ihan perus arjenjuttuja. 

Kuten jo mainitsin ton jojolaihduttamisen, niin mä olen siinä todella hyvä! Olen elämäni aikana aloittanut miljoona laihdutuskuuria ja lopettanut yhtä monta. Välillä olen onnistunut tiputtamaan aika paljonkin painoa ja myös onnistunut saamaan painoa aika paljon takaisin. Mulla ei ole itsekuria ja olen todella hyvä huijaamaan itseäni! Nyt olisi taas aika tehdä asialle jotain. Mulla on menossa jo kolmas viikko herkkulakkoa ja yhtään liiottelematta nään jo untakin irtokarkeista. Eli todennäköisesti saatte myös lukea juttuja mun irtokarkkiunista!

Näin ensimmäisessä blogikirjoituksessa olisi varmaan hyvä kertoa vähän itsestään jotain. 
Olen melkein 28 vuotias. Mulla on kiva koti, kaksi koiraa, ihana mies, haastava työ ja aika paljon ylimääräisia kiloja. Harrastan jalkapalloa, lukemista, leipomista (ei välttämättä kannattaisi), lenkkeilyä ja kohta myös jääkiekkoa. Tykkään urheilusta tosi paljon, mutta koska tykkään myös syödä paljon, niin liikunnan tuoma hyöty on jäänyt aika vähäiseksi. Toivon tähän muutosta ja tällä(kin) kertaa aijon siinä onnistua!!

Nyt mä poistun takavasemmalle! Suihkun kautta syömään iltapalarahkaa ja sitten näkemään unia irtonamusista. 

Kauniita unia kaikille!

T. Pikkusisko


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti