tiistai 20. tammikuuta 2015

Sisko nro 1

Tää on myös mun eka blogikirjoitus ikinä! Oon lukenut paljon erilaisia blogeja ja joskus oon miettinyt, että olis kiva itekin kirjottaa, mutta en sitten oo koskaan saanut aikaseks. Kerran siskon kans juteltiin jostain blogista ja heitin sille ihan vitsillä, että voitas alkaa yhdessä pitämään semmoista sisko-blogia ja siitä se idea sitten lähti :) Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia, kavereita ja tehdään yhdessä kaikkea kivaa, niin tää on varmasti aika luontevaa ja kivaa yhteistä puuhaa. Molemmat haluttas olla vähän hoikempia, joten siitä tuli teema tälle blogille.

Mä olen isosisko. Oon 30-vuotias. Mulla on mukava työ, kohta ihana koti ja paljon vaatteita joihin haluaisin joskus vielä mahtua :) Mä harrastan jalkapalloa, pianonsoittoa, kuntosalilla käyntiä ja tällä viikolla alkaa mullakin jääkiekko. Tykkään myös lukea, tehdä käsitöitä, kattoo sarja-maratooneja ja pelata Hayday:tä :D 

Noiden mun harrastusten perusteella mun pitäis olla TODELLA timmissä kunnossa... Mutta mulle maistuu myös ruoka ja herkut. Varsinkin herkut. Mä en oo varsinaisesti mikään jojolaihduttaja. Mä oon kyllä elämäni aikana alottanut todella monta kertaa laihdutuskuurin, mutta kovinkaan usein en kovin tosissani. Tammikuussa 2013 aloitin kunnolla. Se kesti vuoden, kiloja lähti 25, joista ehkä 15 on tullut takasin. Eli miinuksella vielä ollaan :) Kova halu ja tavoite olis jatkaa siitä mihin viimeks jäin. Jos saisi vaikka sen 25 kiloa uudestaan pois, niin alkaisin olemaan aika tyytyväinen. Eli ruokailut kuntoon ja kilot karisee. Oiski se noin helppoa! 

Ruoan ja urheilun lisäks oon rakastunut kanoihin. Muutan ens kuussa maalle ja alan toivottavasti kanaemoksi neljälle kanalle. Mulla ois niille nimet valmiina, että toivottavasti saan sen haaveen toteutettua :) Kirjottelen laihduttamisen ja treenaamisen lisäks myös kanajuttuja ja varmaan ihan arkipäiväisiä juttuja. 

Nyt jotain evästä ja sitten suunnaksi pianotunti!

-Isosisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti